Wij komen graag met je in gesprek. Een afspraak kan meestal op korte termijn. Wij komen dan bij je langs of je komt bij ons op kantoor. We bespreken je privé situatie en de activiteiten van je (nieuwe) bedrijf. Als de boekhouding nog bij iemand anders is ondergebracht zullen wij dit verder afstemmen. Ook de belastingdienst zal door ons op de hoogte worden gebracht. Tenslotte zullen wij uitstel aanvragen voor je aangifte inkomstenbelasting en kijken welke fiscale adviezen voor jou nog relevant zijn.
Naar aanleiding van het gesprek dat wij met elkaar hebben gehad zijn de wensen duidelijk geworden ten aanzien van een eventuele samenwerking. Wij zullen gaan inventariseren welke werkzaamheden wij moeten gaan uitvoeren en daarbij een uren inschatting maken.
Aan de hand van onze uren inschatting en in combinatie met onze uurtarieven zullen wij een voorstel maken. In dit voorstel, ook wel de offerte genoemd, zullen wij uiteenzetten welke werkzaamheden wij verrichten en welke prijs hiervoor betaald dient te worden.
Indien u akkoord bent met de offerte zullen wij de definitieve opdrachtbevestiging klaarmaken. Zodra u deze ondertekend hebt start onze samenwerking. Een samenwerking die hopelijk jarenlang mag duren.